52 escoles de Catalunya han participat en la primera edició del programa MATH TUTORING

“MATH TUTORING ha sigut una experiència inoblidable”. Aquesta va ser la resposta d’una de les alumnes, quan la Marta, tutora del programa, li va preguntar que havia significat per ella participar a MATH TUTORING. 

La primera edició del programa MATH TUTORING ha comptat amb la participació de 52 centres educatius i més de 500 alumnes de tota Catalunya. Els resultats preliminars de les dades recollides mostren un impacte molt positiu entre l’alumnat participant que, a més a més, s’ha vist extensible al grup classe.

Organitzats en grups de 3 o 4 alumnes i acompanyats per un tutor o tutora professionalitzat, els infants participants han rebut un total de 24 hores de reforç educatiu en matemàtiques gratuïtes. Per celebrar tot l’esforç compartit i en reconeixement dels infants i els agents implicats, cada centre educatiu o, en alguns casos, cada municipi ha organitzat un acte de celebració. 

 

Podeu llegir la notícia completa aquí.